Anneler, oğlum 49 günlük ve sadece meme veriyorum. Hiçbir emzirmede gaz çıkarmıyor her şeyi deniyorum sırtını sıvazlayıp pıtpıtlıyorum vs ama hiç üstten çıkarmadı sonra alttan gaz olarak geri dönüş oluyor çok şükür bu iki üç gündür kendi kendine alttan gazını yapıyor ama endişeliyim siz nasıl çıkarıyorsunuz emzirdikten sonra? Napayım sizce? Başına gelen var mı? Bu arada 10 dk falan dik tutup öyle yatırıyorum nolur nolmaz diye