kaganege Hurremsultan7 doğal saç renginse ve koyu kumrallar daha koyu değilse ombre. Değisiklik olur oryallere de zam geldi iyice de atacakmış fiyatları öyle bir heves varsa iyice zamlanmadan yaptır bence
Derininmotheri Hurremsultan7 ben ilk defa ombre yaptırdım çokta güzel oldu dip rengimi elletmedim sadece uçlarına işlem oldu çok güzel oldu aama saçım dolanıyor saatlerce taramak zorunda kalıyorum ama bi hafta önce keratin yaptım hem yumuşadı hem rahat taranıyor
BuzluKahve Hurremsultan7 ombre bana dibi gelmiş de boyanmamış saç gibi gözüküyor. Hamilelikte özellikle boya yapılmadığından doğal ombre😂 Ben balyaj seviyorum veya tek renk