Arkadaşlar beni artık çok yoran çok ciddi bir durum yaşıyorum. Bebeğim 4 ay 12 günlük ve neredeyse 3 aydır ağlamadan uyumuyor. Öyle ki uykusu geldiğini anlıyorum ama uyutamıyorum uykusu daha çok gelmesin diye yemek yemeği de kesiyor. Kilo Gelişimi var ama hep ortalamanın altında kalıyor.Türlü türlü sallama yöntemleri denedim ama olmuyor. Gazlı bir bebek değil. Şu anda ağırlıklı mama ile besleniyor anne sütü de sağıp veriyorum. Bebeğimi uyutamamak yetememek gibi geliyor ben uyutamıyorum ama başkası uyutabiliyor. Yardımcı olabileceklerden yardım istiyorum. Lütfen... benim gibi bunu yaşayan var mı?