Busrapotuk Kizlar bebeğim üstünü örtmek istemiyor geceleri biraz serin oluyor odanın ısısı düşüyor kullandığınız tavsiye edebileceğiniz uyku tulumu varmı tog değeriyle birlikte yazarmisiniz❤
Littlebird Busrapotuk e bebekten alıyorum iki senedir çok memnunum 1.5 tog içine sadece body ile giydiriyorum evimiz 23 derece sabit
eceunverkanra Busrapotuk Lcw, ergopunch ve owlininkini de kullandım. Hepsinin degeri ayri evin derecesine gore tercih ediyorum. Owlinin uyku gurusu var 0.5 ve 2.8tog 0.5 ince 2.8’de yorgan gibi kalin evin derecesi eger 20ye duserse onu kullaniyorum. Onun disinda ergopunch ve waikimi 1.0tog kullaniyorum. Genelde evimiz 23-25derece arasi oluyor. İkisinden de memnunum butcenize gore tercih edebilirsiniz☺️
neslim01 Ben lc deki uyku tulumunu kullanıyorum canım memunum 2.5 toğ değeri kullanıyorum evin ısısı 22 23 derece altına sadece zıbın giydirip yatırıyorum
Busrapotuk neslim01 teşekkür ederim canım 15 20 derecede ev tog değerine nasıl karar vereceğimi bilemiyorum
neslim01 Busrapotuk Yani canım 2.8 tog al bence ev soğuk gibi alttan uzun kollu ve pijama giydir yeter nette tog değerine göre nasıl giydirilmesi gerektiği var
[silindi] Littlebird Ya benimde ev 23 24lerde sabit ve uyku tulumu 1.5 tog eşim surekli kizim usuyo galiba diyo ustunu ortunce açıyor terliyor. Vicdan yapıyorum. 1,5 tog yeterli dimi gercekten bu dereceye. 2,5 tog alirsamda cocugu pisiririz diyorum
Busrapotuk eceunverkanra owlinin uyku tulumunu cok beğendim canım ama içine atlet giydirmek icime sinmez kesin benim cok kötü huyum var şey istiyorum ben içine ince pijama giydirip onun üstünde tulum giysin hem terlemesin hem üşümesin istiyorum 😣 sizce bu soylediklerinizin hangisi böyle olur
alaimisema20 LCWaikiki’den aldım 2 tane 2.5 tog. 22,5 derece oda ısısı. Zıbın var sadece içinde. Tayt ya da zıbın üzerine bi şey giydirmiyorum, terliyor. Geçen sene de LCWaikiki’den almıştım.
ezogelinn Busrapotuk lcwaikiden 1.6 tog kullanıyorum geceleri genelde 22 derece oluyor içine ince pijamayla yatırıyorum
Busrapotuk Fata2014 bende altına pijamasini ve atleti giydirmek istiyorum sizin tulumunuz hangi marka acaba🌸
eceunverkanra Busrapotuk Kalın tog degerinde olan bir uyku tulumunun icine atlet harici pijama giydirirseniz cok terler, terlemesi de hasta olmasina sebep olur🥺 Uyudugu odanin derecesi kac?