fatma-dll benim bebeğim 4 günlükken 18 di 2 gün hastanede kaldık bize 12 ye düştüğünde taburcu edicez demişlerdi. 8 e düştü 1 hafta sonra tekrar 11 olmustu korkulacak bişey yok biraz yüksek ama tehlikeli degil bol bol emZir demişti suan 50 günlük ve yemin ederim daha 2 gün oldu sarılığı gideli bi yerde duymuştum 10 sonra sonra sarılıktan korkmayın demişti uzmanlardan biri ama kimdi hatırlamıyorum.