Mery103 mom5445 bende yaptiricam Perşembe günü canım 3 ay 3 günlük oluyor o zaman tam 3.ayin olduğu gün yaptırın demedi sağlık ocağı bana da 3.ayda dedi sadece
Yasemin_68 mom5445 benimki iptal yaaa çok sinirlerim bozuk 3. Ay gibi yaptırdık diğerine de 5. Ay gibi dediler eczacımız vermedi sonra meğer 1 ay arayla olması gerekiyormuş yoksa bebeğin bağırsaklarını bozarmış 😒 Yi boşuna oldu yavrum
Liyamomyy mom5445 burda hep 3 ay yazmışlar bize 2 aylıkken gelin yapalm dediler 🤔 aralığın 30 nda 4 tane aşısı olack rotayida alırsınız eczaneden dedi sağlık ocağı
Mzyyn27 Liyamomyy bende ilk dozunu iki aylıkken yaptırdım. İkinci dozu 4 aylıkken yaptıracaktım ama rsv virüsü kaptığı için aşılarını yaptıramadım şuan 4 ay 6 günlük. Cuma günü yaptıracağım inşllah
Yasemin_68 mom5445 3 aylık aşıları oluyo zaten bebeğin ben hepsi birden ağır gelir diye 2 buçuk aylık gibi yaptırdım şahik zaten doktorumuz da 3 aylık aşılarıyla arasına 2 hafta koyalım demişti
brnykt 2-4 veya 3-5 aylarda yapılıyor. İlk doz için 14. Hafta son yani en geç 3,5 aylıkken olması lazım.
Myandi ve 4. Aylarda yapılıyor. Fakat 2. Ve 4. Aylarda karma aşıları da olduğundan çocuğa ağır gelmesin diye bazı doktorlar 3. Ve 5. Aylarda yapmayı öneriyorlar. Biz de 3. Ve 5. Ayda yaptırdık. Bir yan etkisi olmadı.
Liyamomyy Myandi Kuzum valahi bilemedm smdi doktoruna sorayim bakım ayy burasıda bir iyi bir kötü aklım karisior ne zmn girsem😂
kahvekolikk mom5445 her doktor farklı programlıyor menenjit aşısını belki yaşından sonra yaptırın der istersen bir sor ☺️
Haydinn mom5445 canım 3 aylık olunca evet 2 doz olanı rotarix i öneriyorlar genelde her sağlık ocağı yapmıyor bilginize , yapıyormusunuz diye sorun çünkü alınca eczaneden çok bekletilmeden yapılması gerekiyor
Katun mom5445 evet 3 aylıkken yapılıyor. Sağolsunlar bizide bilgilendirmediler Allahtan araştırdım bilgim vardı. Doktorda izindeydi gidemedik o yüzden. Menenjitte var ama 3 ay zorunlu değilmiş öyle dedi doktor dün sordum programlarız dedi sonradan
laliko35 mom5445 3.ay kontrolünde hastaneye gittik hemen yapıldı rota ve bexsero aşısı 2.doz da 5.ay da yapıldı