Klnccc bu aylar hastalık ayları en azından kışı atlatın bu salgın döneminde bizimkide 17 -18 aylıkken öyle olmuştu ama geçici dönem o dönem çok zorluyor anneyi evet ama en azından kışı atlatana kadar emzirseniz geçen ay hasta oldu ¾ gün ağzına meme harici su bile almadı ilaçları bile kustu doktorunun dediği bol bol yeni doğan gibi emzir ilaçta içmiyor ise atlatır anne sütü ile dedi gerçekten ⅘ günde topladı.