Tazemomy 4 gün önce yani 3 Aralık’ta akut apandisit ameliyatı oldm (açık ameliyat dikişli) ve sanki çok yemiş gibi göbeğim çıktı ameliyat sonrası aşırı degil ama hamile göbeği gbi sanki sizce normal mi bilgisi olan var mı acaba