Katy İstanbul’da oturan arkadaslar cesme ve arıtma suyunuz bu sekilde akıyor mu? Arıtma yeni takıldı 1 aylık
Deletedmom626372 Katy ankaradayım artıma kullanıyorum dikkat ettim ikidir yağmur yağınca bu şekilde arıtmadan su alıyorum. Üstelik 2 senedir kullanıyorum fakat 20 gün kadar oldu deposu patlayınca sıfır takıldı değişti her şeyi belki ondandır dicem de yalnızca yağmurda oldu
Katy Deletedmom626372 bugunde cok yagmur yagdı ama yagmurla ne alaka 😣 arıtıyorsa adı ustunde arıtma :) nasıl boyle olabılıyor
Kuzeybabyy Katy evet biraz boşaltmanız gerekiyor ilk dolan suyu ve su kesintlerinde depo dolmasın diye vanayı kapatmanız gerekiyor çamurlu su geliyor sular gelince onu arıtmasın diye
Merveth Katy tabii ki içinin temizlenmesi gerekiyor. 2 sefer tam olarak doldurup, bitene kadar boşaltın. (Sularımızı boşa akıtıp israf etmeyelim, değerlendirelim boşaltırken lütfen:)
piamater Katy 2 gün önce bebeğimi yıkamak için banyo kovasına su doldurdum. Kovamız şeffaftı bir de ne göreyim resmen sarımtrak bi su dolmuş. Yani kova renkli olsa asla anlaşılmaz suyun rengi. Be yazık ki sular berbat durumda. Bi ara esenyurtta bi sürü kişi zehirlenip hastanelik oldu doktorlar sudan şüphelebdi ancak İSKİ sular temiz demişti. Asla inanmıyorum temiz olduguna
Katy piamater esenyurtamı oturuyorsunuz bende burada oturuyorum. Evet haberlerde cıkmıstı cocuklar zehirlenmiş falan hep. Yeni geldim bende buraya texas gibi her gün bıseyler oluyor
piamater Katy teksas da bile bu kadar olay olmaz😊ben de evlendikten sonra geldim basta yadırgıyordum ama şimdi her şey çok normal.
Deletedmom5284 Bu arıtmalara hiç güvenmiyorum İstanbul’un suyu o kadar iğrenç ki ne kadar arıtabilir 😐😐