Asli777- Ben ozel hastane takipliydim ama hamileyken birkac kez zeynep kamil’e de gittim. Bebek ve kadin dogum hastanesi olduğu icin her kontrolde muhakkak ultrasonla bakıyorlar, gerekli olan kan tahlili, ikili test ve detaylı ultrasonu da bakıyorlar ☺️ Diğer hastanelere nazaran daha çok kadın doğum polikinliği var aciline de gitmiştim orası da baya buyuk sadece kadın dogum bakılıyor. İcini de yenilemisler hatta bi ara dogumu burada mi yapsam acaba diye bile dusunmustum😊