Passionis beklediğimden güZel geçti gecemiz canım sadece üzerini değiştirince çok ağladı ama değiştirme biter bitmez durdu gündü aşıdan sonra hiç uyumadı akşam 9 gibi uyudu gece uyandı bir kaç defa ateşi 37,5 oldu calpol verdim toplamda 3 defa verdim bu sabahla beraber. Ama benim bebeğim kolik belli saatlerde ağlar bunun sebebide gaz aşıdan değildi yani tatlım şuanda da iyi durumu annem bakıyor ben dinlenmeye geçtim gece uyumadım korkudan