Momyofkerem emin değilim ama besin alerjisi kakasından da belli olabiliyor diye hatırlıyorum. Ne bileyim mukuslu mu, kan gördünüz mü hiç.
Ama mesela benim bebegim de cok huzursuz ve aşırı gazlıydı. Kendim denemeler yaptım ve ne zaman çikolata yesem o gün çıldırıyordu cocuk resmen. Çikolatayı kesmiştim.
Dediginiz kuruluk benim oglumun bacagı da vardı ki hala var. O zaman doktor egzama demişti. Suan la roche posay atopik dermatit krem kullanıyorum. Tavsiye ederim.