Cananarg canım seni korkutmak istemem doktorlar 6 aya kadar normal diyorlar ama benim oğlum 2 aylıktı iki gözünde kayma vardı doktora gittik normal dedi 6aydan sonra gel dediler 4 aylık oldu gecmedi ben dayanamayıp başka bir hastaneye götürdüm ve malesef kayma ileri dereceye yükselmiş gözlük verdi doktor şuan 4 yaşında hala kullaniyoruz ve ameliyat diyorlar hiç düzelme yok cnkü sana tavsiyem 6 aya kadar bekleme bulabilirsen iyi bir göz doktoru bul götür