Seymaemre-asya34 birazcık seni emdikten sonra ilacı ver ateşi olmasa bile hem ağrısını keser hem ateşi önler sabah akşam aynı saatte 2 gün ver alabilirsen başka eczaneden calpol al ben onu kullandım aşıdan hemen sonra biraz ateşi çıktı ama ilacı 2 gün kullanınca şükür atlattık rahattı arada huzursuzluk oldu ama kısa sürdü