minikkizim önce yanak içinde sağ tarafta altta bir şişlik oldu.. aynı zamnlarda yanağını ısırmiştı .. o şişti sandı.. aslında şiştiği için yanağını ısırmiştı ama farketmemisti.. sonra dışardan büyümeye başladı tabi bu süreçler 6 ay gibi bir süre.. yani içinin şiş olması 2 yada 3 ay sürdü sonra dış tarafında yani yanaginin şişmesi falan 6 ay gibi tam belli oldu .. dişçiye gitti .. dişçi dediki diş değil bu benim alanmi değil.. dahiliye gitti.. önce enfeksyon olarak değerlendirdi dahiliye .. antibiyotik verdi .. sonra baktı olmuyor genel cerraha yolaadi .. öyle böyle derken tam 1 buçuk yıl geç kalmıştık.. tümör metastaz yapmaya başlamıştı bile.. bide tükürük ve lenf bezlerine yakın olduğu için diğer kanser türlerinin iki katı hızla ilerliyordu ..