gocebebirbayan aslında genel olarak ikisini aynı anda uyutmaya calışıyorum ama biri önce uykuya dalıp bende ikinciyi uyutmaya calışırken o uykusunu almş oluyor diperide uyuduktan minimum 15 dk snra bi tanesi uyanıyr diğerinide uyndrmasın diye alıp ilglnmem gerekyr cnkü birbrlerinin sesine uyanıyorlar😂 ewet iki beşik var bi kızım geceleri beşiğinde uyuyr o beşik doğduklrndn beri yatak odasında🤭 diğer kızım asla beşikte uyumuyor ( bu tamamen benim hatam oldu cnkü hastaneden onun gec cıkması topuk kanımızın önce yanlş sonc cıkıp snra düzelmesi derken bu kızıma biraz fazla ilgi gösterip yanımda yatrdım) şuanda misafr odamzda birlkte uyuyrz hergün beni görmeynce ağlıyor ve asla bn yanında olmadan uykuya dalamıyor bu durum bana cok düşkün olmasına sebeb oldu🤦🏻♀️ Yani bi beşiğimzi kullanıyorz diğeride süs gibi duruyr evde 😂😂😂