Bnde aynı şeyi yeni yaşadım bebeğim şu an 15 günlük . Hiç uyanamiyordu ac bir şekilde uyuyordu. Uyandırmaya çalışıyoruz uyanamiyordu . Meğer çocuk sarılık olmuş buda düzensiz beslendiği için ilerlemiş . Mama vermeye başladım sütümü sağıp vermeye başladım düzeldi . Yani ac birakma 2 saatte bir mutlaka besle