Doğum yapalı 8 ay oldu hala geçmiyor bel ağrım.Gündüz hareketli olduğum için çok ağrım olmuyor ama gece kilitleniyorum öyle mecaz anlamda kilitlenmek değil gerçekten kilitleniyorum.Özellikle yanlışlıkla yüz üstü yatarsam kendimi düzeltmem düzeltebilmem dakikalarımı alıyor.Bu ağırlar normal mi?Fizik tedavi çözer mi bu sorunumu?