Ciciko123 siz 2-3saatte bir emzirin alrm kurun mutlaka sarılık olmaması için anne sütü şart ,emzirme için uyandirmaniza gerek yok, beslenme saatinde bebeğinizin önce altını açın degistirin hafif uyku bölünür sonra emzirin ,ama 3saati geçmemeli aç kalma süresi ilk 2.5-3 ay buna gayret edin açlıktan kan şekeri düşebilir