Dün geceden beri oğlumun ateşini dusuremiyolar. Gece hastanedeydik nöbetçi doktor viral enfeksiyon dedi. Faranjit bu dedi. Boğazinda beyaz beyaz kocaman yaraları var dedi Antibiyotik falan verdi ama 2-3 gün bekle iyilesmezse ver dedi. Neyse sabaha da doktorumuza çıktık. 4 saatte bir calpol veriyoruz ama düşürdüğü ates 38.5. en düşük hali yani. Doktorumuz da boğazında bir şey olmadığını 6.hastalik olabileceğini söyledi. Kan tahlili yaptık. Crp 11 çıkti. Antibiyotik kullanalım. Gece uyumadan çocuğun başında bekleyelim havale gecirmesin dedi. Fitil de uygulandı ona rağmen düşmüyor cildiricam artık. Çocuğum 1 saatlik uykuyla duruyor dünden beri. İnim inim inliyor. Kafayı yicek gibi oluyorum. Deminden fiskirircasina kustu. Arada bir öksürüyor. Burnu dolu. Temizliyoruz. Bilen başına gelen var mı nedir bu?? Ne olur gecicek diyin..