Mrb bende ⅞ aydır roidmi eve plus kullanıyorum oldukça güzel performans sergiledi bebekli ve evcil hayvan besleyen evlerde durumu müsait olan herkesin alması gerekiyor ben çok memnunum 170 m evi yüzde 30 kalacak şarjla süpürüyor silme özelliğini çok kullanmıyorum çünkü halılarda hafif ıslaklık bırakıyor ama tamamen halıları kaldırıp silme özelliğini de rahat bi şekilde kullanabilirsin benimki istasyonlu olduğu için temizlemesini kendi yapıyo