4 ay olmak üzere bebeğim, sabah 7 de kalkıyoruz. Saat başı en fazla yarım saat uyuyor, uykusuzluk beni çok yoruyor çok bitkin düşüyorum. Çok fazla kucakta gezdiremiyorum bir de fark ettim telefonda çok pinekliyorum. Ama bol bol konuşuyorum bebeğimle, devamlı şarkı falan söylüyorum ve tepki veriyor baya. Sonrasında oyun matı var ona koyuyorum biraz orada oyalanıyor. Kendi kendine oyalandığı zamanda telefona bakıyorum bazen diyorum ki yanlış mı yapıyorum ama başka ne yapabilirim ki sonra zaten bakıyorum ki akşam olmuş. Siz bebeklerinizle nasıl ilgileniyorsunuz? Gününüz nasıl geçiyor?