Sutumu sagarak veriyorum, tabiki her damlasi cok kiymetli oldugu icin bazen sise dibinde bi miktar birakilinca ne yapip ne edip onu bitirmesi icin ufakligi zorluyorum. Ama kalan sut tekrar isitilip verilir mi acaba? Hic yapmadim icimden gelmedi. Merak ediyorum