Nrbanu 2 aylık bebeğim 2 kat çorap giydiriyorum terliyo sonra soğuk oluyor. Tek çorap giydirdigmde isinmiyor
Gizoooo Nrbanu bebeklerin elleri ayakları hep soğuk olur. Ben gündüz evde hiç giydirmiyorum 8 aylığız
NurY Nrbanu bebeklerin eli ayağı genelde soğuk olur ama , ben çorap giydiriyorum evim soğuk bide bebekler bizim gibi değil üşürler bazen çorap üstüne patik veya iki kat çorap