MDG_ aynen öyle malesef biara cok guzeldı kendı uyuyordu sonra diş dönemı gırdı araya smdi bıde 1 yas atagı derken huysuz oldu uyku duzenı yok sbh 10-11 de kalkıyor gecede 1-4 arası uyuyor bende tabı perısan oluyorm onla beraber esımı bıle gormuyorm sabh ıse gıderken gün içinde zaten oturmuyorm surwklı temızlık camasır bulaşık yemek akşam olyorm cocukla duzgun ılgılenemyorm flan esım zten destek olmyo yorulyo flan fılan ıste uyku duzenı olsaydı ıyı olcaktıı