Arslann 4 ay 7 günlük.İnişli çıkışlı bir ay geçiriyoruz.Sürekli yanında birini istiyor,asla bırakıp gidemiyorum.Ve aşırı kucakçı bir bebek.Hep kucak hep kucak.Bieaz gezdiriyorum evi Ya da dışarıda oyalıyorum daha sonra yatırıyorum altını acıyorum öyle bırakıyorum o şekilde oyalanıyor.Altını açınca çok mutlu oluyor 😄daha sonra yüzüstü tutmaya çalışıyorum ve sırtına ayaklarına masaj yapıyorum.Yastığı ayağıma koyup yatırıyorum yüzüstü.Daha sonra oyun oynatıyorum fakat oyuncaklarla çok oyalanmıyor sevmiyor.İstitoe ki beni hırpala bende hırpalıyorum kucakta hobbidi karnını gıdıklıyorum gibi yapıyorum,boynunu hüpletiyoeum öyle öyle geçiyor zaman.1 buçuk max 2 saat sonra uyku vakti.