Kizlar merhaba aranıza yeni katıldım, uygulamayı daha önceden kullanıyodum silmiştim ama tekrar yükledim çünkü siz annelerin de önerisine yardımına ihtiyacım var, oğlum 19 aylık ve bir iki haftadır öfke nöbetleri geciriyo resmen babasına bana önüne kim gelirse vuruyo sebepsiz yere agliyo, değişik takıntıları var o kadar çaresizim ki bazen acaba yetemiyomuyum diye düşünüyorum anneligimi sorguluyorum 😔zaten çok çok hiperaktif bı çocuk şimdi de böyle olunca hepten yipratiyo beni😞😞