Hilal37 Kızlar bebeğim tam 3 saattir emmek istiyor o memeden alıyom diğerine ondan alıyom diğerine . Mama veriyorm kabul etmiyo. Bitik durumdayım karnımı bile doyuramadım:( neden böyle yapıyor
ygmr Hilal37 cnm.benimde oyleysi inanmazsin saatlerce.emiidu ac saniodm.artik ama mama vermiodm hep yatarak emzirmistim ve emzirdigim gogsumde cok sut olmaya basladi digeriinse hala az ac degildir emme icgudusu
seydaanur Hilal37 bebekler atak haftasında olduklarında iştahları artabiliyor sizin bebişinizde düzenlenmiş doğum haftasına göre hesaplanınca atak haftasında olabilir
Elff Hilal37 bilemedim küçük daha açmı ki açaba bizim 4 aylık alışkanlıktan yapıyo emzik gibi kullanıyo
Baharim Hilal37 canım emzik versene boyle yaparsan reflu olur bebek daha cok taze belkide doydugunu anlayamıor yada kucagınızda rahat emzık verın gene tutun kucagınızda
Selinto Hilal37 46 günlük bizimki kolik gaz sancısı bi geldimi saatlerce ağlıyor bu yüzden bi kaç kez mama verdim aç kalıyordu ve meme ucumda çok yok şimdi reddediyor saatleece emzirmek için ter döküyorum inanın emmemesi daha kötü aç diye ğzülüyorsun:(
ygmr Hilal37 gazini cikarmaya izen gosyer benim.kizimin.cok gaz vardi hep meme istiodu uzun surdu evet 4.5 ayliguz simdi rmzirmek.icin uyku halini bekluirm 2.5 3 ay devam.etti emzige alsitirsim rahatladim
Meryemecrinuslu Benim de kızım 20 günlükken 3 saat meme de kalmıştı göğsümde meme ağzın da uyuyordu emesi de yoktu artık dayanacak gücüm kalmamıştı bir akrabam yanımdaydı 3 saat emmez emzik niyetine kullanıyor seni dedi memeden çeker çekmez ağzına emzik verdik yatağına yatırdık büyün gece uyudu
eymeninannesibusra Hilal37 ağzına emzik ver göğsüne da ya baktin tuttu çek koy ayagina salla bizde öyleydi k çok şükür şimdi daha iyi durumdayız