Kızlar,bizde koridor zemin ve bebek arabası orada kızım bugün bebek arabasına tırmanmış oradan ters yönde durmuş ayakta yani ayakları oturulan yerde durmuş eliyle de tutulan yeri tutmuş ağırlık yapınca bebek arabası arkaya doğru düştü düşen sırada yetiştim 1 dakika içinde oldu bu hepsi.Ama yetişemedim alnı zemine değdi çol ağladı ve alnı resmen şişti ve kızardı.Şimdi alnının ortasında şiş ve morluk var.Kızım 15 aylol ve günde kaç kere düşüyor bir yerlerden ama bu kez zemine hem de bebek arabası kadar mesafeden çarptı çok korkuttu beni.Kusma falan olmadı sadece biraz ağladı.Hiç bir belirti olmasa bile zemin ve yüksek olması Allah korusun kötü bir şey ola bilir mi?