Ayazhan-1302 Osmnn_457 benimde öyleydi Manuel pompa ile sağanak çıkardım zaten bebek emdikce ve büyüdükçe cikiyor
Beren-2020 zeynepzu emzirmeden hemen önce kullanıyordum o anlık çıkarıyordu sonra normale dönüyordu. Ama benim hatam ilk günden biberon vermekti biberon vermesem zorlasam belki alışırdı
3247 Osmnn_457 evet benim de yoktu ben sanıyordum ki doğum olunca hersey sırası ile olucak ama nerdeeee 3 ay uğraştım uçları çıkarmak için çıktı yara oldu hala acısını çekiyorum meme ucu önemli 😝