Aleyna_nur19 Aptamil Mama ile besleniyor bebegim hep ıkınıyor doktora gittik bugün gaz damlası verdi kulandım öğle ve akşam ama mamadan snra hep alttan veriyor gazını illa genirmesi gerekmiyor demi 🙄🙁
Denizfdn Aleyna_nur19 zaten önemli olan alttan rahatliyo sırtını sivazlarsaniz agizindan çıkarır zaten
Aleyna_nur19 Denizfdn düne kadar hep agızdan geniriyordu acaba gazı olduğu içinmi hep alltan cıkarıyo
Denizfdn Aleyna_nur19 tabikide cnm rahatliyo kuzum oh alttan üstten yapsın sancısı hiç olmasın bebelerimizin