Kizlar merhaba ilk çocuğum acemi anneyim ve ihtiyaç duydukça buraya post aciyorum ilgilenenlere de ayrıca teşekkür ederim. Bugun kızım da bir şey farkettim daha doğrusu iki hafta oldu farkında olalı ama normaldir deyip geçtim çevremdeki bi kaç kişiye de sordum onlarda çocuktur normal deyince düşmedim üstüne fakat bu aralar çok sık yapmaya başladı uzanır vaziyette iken gözlerini kirpigine saçına bakar gibi bakıp nefesini kesiyor bakma esnasında normale dönünce nefes alıyor 3-5 saniye sürüyor kısa. bunu çok sık yapmaya başladı ve sağlık sorunu olabilir mi dedim sizce de normal mi yoksa dediğim gibi sağlık problemi olabilir mi