Ssssraa
Ya şimdi şöyle söyleyim. Ben elbise tarzı kıyafetleri asla denemeden almam. Şimdi bu elbisenin kollar da farklı, kuşaklı da. Riskli Bi elbise. Manken de güzel durmuş çünkü o plastik bişi. Böyle bizim gibi etli ,canlı, kanlı bişi değil. Ki mankenlerde elbisenin arkalara klips atıyorlar daha derli toplu dursun diye. Aşırı yanıltıcı.
Ben giymeden almam. Kollar da farklı. Acaba üzerimde güzel duracak mı. O da var. Ve iade şu bu işleri ile asla uğraşmayı sevmeyen birisi olduğum için girmezdim böyle bir alışverişe