Yaseoo
Ben şöyle açıklayım. 13 aylık.
11 aylık iken bir anda kendi başına emekledi.
Şuan tutunarak yürüyor. Emekliyor. Tırmanıyor. Zıplıyor.
Birisi geldiği zaman, gittiği zaman elini havaya kaldırıp, baybay yapmaya çalışıyor.
Baba, mama, meme, bum, diyor.
Bir şey istediği zaman ağlamaya yelteniyor, verince susuyor.
Sallanma olayını anlamadım? Gündüz uyuturken sallayarak uyutuyorum beşikte. Kendi yerde otururken mi sallanıyor diye mi sordunuz? Poposu üzerinde, sağa.sola. Hayır öyle bişi yapmıyor. Gün boyu oyuncakları ile tencere tava ile oynuyor.