bebekileyasam ben gece 6 kere kalkıyorum en az. Mama yapıyorum. Zor oluyor, bazen beklemiyor cok aglıyor.
Sabahları ruh gibi oluyorum ama biraz daha bekleyecegim. Siz uyandıkca emzirin,dedigim gibi Acıktıgı için değil alışkanlık da olmus olabilir. Bizim kısmen öyle cunku. Mesela dün uyandıkca salladım su verdim 4 saat mama içmeden uyudu. Aç olsa aglardı.