Happyyavrum Canım anneler kızım 5 aylık 1 aydır çatlağı var hiç kabızlık çekmedik ama bir türlü iyileşmiyor başına gelipte şu iyi gelir dediğiniz şey var mı fito anestol kullanıyoruz
Hbbknk Fitoyla hametamı karıştırıp sürmüştüm bebeğim 30 günlükken sorun yaşamıştık kabızdı bi haftada geçirdin doktor geçmezse çocuk cerrahına götür demişti uzun sürüyorsa tekrar doktora götürmenizi tavsiye ederim
Mete112 Bebeğim 7 aylık 3 gündür bu dertle uğraşıyorum 🤦🏻♀️ Aşırı bağırıyor aşırı ağlıyor çok canı yanıyor ne zaman geçecek diye bekliyorum aynı kremleri kullanıyorum bende umarım çabucak geçer ya bittim resmen