10 aylık kızım var hemen hemen 2 aydır falan böyle. Mesela biri kucağına almak isteyince ellerini havaya kaldırıp kendini geri atıyor.
Eline bişey vermek isteyince kaçıyor. Tamam bu güzel bişey yabancıdan çok korkar asla gitmez hemen ağlar inşallah büyüyüncede böyle olur. Ama bi şeyle ilgilendiği zaman (oyuncak eşya vs ve) eğer ona odaklandıysa yanından geçsem bile hemen korkar kaçar ağlar bu normalmi acaba ?