Kızlar çok çok moralim bozuk 6 aylık oğlum var sezeryanla doğum yaptım şimdi galiba tekrar hamileyim test yaptım pozitif çıktı 6 yaşında da bir kızım var ve ciddi anlam da korunuyorduk çok dikkat ediyorduk nasıl olduğunu hala anlamış değilim oğlumla kızımın arasın da 6 yaş var o yüzden hamileliğim rahat geçmişti şimdi nasıl olucak dikiş yerlerim çok yeni bilen varsa nasıl geçiyor çok korkuyorum 😔