3 uyku uyuması gerekiyor diye bi kanun yokki. Her bebek farklı. Benim oğlum da 7 ay 10 günlük yatağa koyunca 10 dk sonra uyanıyo. Kucağımda memede uyursa en fazla 1 saat uyuyo. Kolum kopuyor. Gecede benimle uyuyo sürekli emiyor. Bem mahvolmuş durumdayım. Haline şükretmelisin 🙂