Kızım 4 ay 6 günlük resmen başka biri oldu garip garip yüksek Sesler çıkarıyor önceden böyle değildi. Yami sıkılıyor gibi huysuz gibi sürekli kıpır kıpır hiç durmuyor eli ayağı yorulmıyor mu bilmiyorum uyumuyor da. Vücudunu kaldırıyor oturmak istiyor gibi sürekli Zaten uykusu kötüydü hepten bozuldu. 4. Ay Atağı dedikleri bu mu yoksa hiperaktif mi diye düşünmeye başladım 😬