8 günlük kızım var sadece anne sütü ile beslemeye çalışıyorum zorda kalmadığım sürece mama vermiyorum.emzirdikten sonra çok uyuyor. Çoğu zaman emerken uyuyakalıyor. Bıraksam 4 5 saat uyuyacak. Ama ben 2-3 saatte bir emzirmek için uyandırıyorum. Zor uyanıyor. Bide tuvaletini az yapıyor gibi geliyor. Kaka yapsana az yapıyor. Günde 3yada 4 bazen 5.sefer altını kirletiyor. Kakanin miktarı az.Sarıligi vardi dün hastanedeydik 1 gece kaldık 15 ten 8 e kdr düştü. Sarıliktan uyku hali oluyormuş. Ama çok zor uyanıyor uyansada hemen geri uykuya dalıyor. Kalptede vsd çıktı delik varmış yani doktor kapanmaz dedi ameliyat gerektiğini söyledi. İlk bebeğim moralmen hiç iyi değilim.