furkancihan47 Oğlum daha 5 aylık 2 gündür ateşi sönmedi bi türlü arada öksürüyo ben diş çıkmasından şüpheleniyorum sürekli dişini kaşıyo sizce öyle mi
cydcvk furkancihan47 ateşi kaç. Diş ateşi inatçı olmaz 38i geçmez. Ön dişler oek ateşte yapmaz aslında bi acile mi gitseniz enfeksiyon olmasın
Katy furkancihan47 5,5 aylık oglum atesı cıkıyor dişten dolayi ama zaman zamna ama oyle cok değil herhangi bi ilaç vs vermedim anlık gelip geçici oluyor
ceylin33 furkancihan47 bir ara bize de olmuştu bizde diş zannetmiştik öksürüyorsa diş değildir boğaz enfeksiyonu falan olmuştur geç kalmadan yarın bir Dr a görünün bence küçük çocuklar çok hassas oluyor ciğerlere inmesin Allah korusun
Anonim11 furkancihan47 öksürük de varsa doktora götür canım,benim bebeğim 8 aylık dün hafif öksürük ve akşamında ateş başladı ve ertesi gün yani bugün öğleden sonra doktora gittik crp yüksek çıktı antibiyotik başladık
Aysnrblghn Ateşi yüksekse dis değildir, genelde dis ateşi farkedilmiyor bile. Takip edin yükselirse bir doktora danışın enfeksiyon acisindan
furkancihan47 Aysnrblghn Gitmeyi düşündüm aslında ama biraz daha beklemek istedim suan geçti çok şükür sağolun ☺
furkancihan47 ceylin33 Geçenlerde goturdum bogazi icin bu ateş geçmedi bi turlu cok şükür şu an geçti sağolun