ikiprensannesii2 Kızlar samimi bir komşum 3 senedir çocuk sahibi olmak istiyor fakat bir takım sağlık sorunlarından dolayı olmadı. Şimdi görünen bir sıkıntı yok doktor rahim filmi istemiş nasıl bir süreç oluyor? Korkuyor haliyle, bende üzüldüm size sormak istedim
oyoyoyyedibeni ikiprensannesii2 ben hem anestzili hem anestesizis cektirdim kolay ya zor degil korkmasın cok korkuyosa anesteszili cektirsin özelde ,
ikiprensannesii2 bhrcpt Doktoru öyle söylemiş bir de çok korkuyor muhtemelen kendiside anestezili ister
1ana_2evlat Hic anesteziye gerek yok ya 5 dakikada olup bitiyor sadece minicik kasık ağrısı oluyor oda normal yani adet oluyorsun gibi hiç korkmasın
kupseker ikiprensannesii2 Ben yaptırdım 2 yıl önce, tamamen karşındaki insanın ağrı eşiğine bağlı eğer gerçekten canı çok tatlıysa ve korkuyorsa anestezi alsın. Ama bukadarcık acı bana ne desin şiddetli bir kasık ağrısı gibi düşünün ama kısa süreli. Anestezi almasın. Ben Anestezi almadım😅
2papatya ikiprensannesii2 ben tıp fakültesinde anesteztezisiz çektirmiştim eğer tüplerde tıkanıklık varsa ağrı oluyormuş benim ne kanama ne ağrı bişeyim olmamıştı tüpleri kapalı çıkan arkadaş çok ağrı çekmişti. Yada işinin ehli biri olmasıyla alakalı bilemiyorum.
ikiKudurukAnnesi ikiprensannesii2 ben çekildim yaklaşık 2 yıl önce falan 10dk işlem yeni yöntemle sıfır agrı valla nasıl yani bitti mi demiştim hiç anlamadım
CgdmStk ikiprensannesii2 arkadasiniz iyi arastirsin artik rahim filmi yeni yontemlerle cok kolay cekiliyor 5 dk suruyor, eski usulse cani cok yanar. Anestezili yapilmiyor yeni yontemde, bi arastirin isterseniz.
Hirakus_19 ikiprensannesii2 rahim filmi sonrası hamile kaldım canım tüplerim açıktı ama yinede olmuyordu 5 dakikalık işlem anestezi aldım ben cok korkak birisi oldugum için ama adet sancısı gbi Bi agrı demişlerdi agrı eşigine baglı dogrusu tüpler kapalı ise ilaç geçerkn yanma oluyormuş
Pnarr94 Hirakus_19 ne kadar sonra hamile kaldınız benim bi tanıdığımda yeni çekildi bekliyorlar hala bi sonuç yok maalesef
CgdmStk ikiprensannesii2 youtubeda cevat bayrak yazin videolarina bakin film cekerken gosteriyorlar. O cihazin oldugu bi merkezde yaptirsa cok iyi olur, ben bizzat kendisine gittim sislide yeri
Hirakus_19 Pnarr94 çekildiğim ay hamile kaldım canım film çekildikten sonra 3 ay içinde şansınız daha yüksek demişti doktorum ve o ay hamile kaldım cok şükür