geceuyumayanne1 Kızlar bebegime 1 haftadır kullanıyorum günde 3 damla tok karnına dedi sağlık ocağı 3 gündür kakasını yapamıyor bu zamana kadar hergun yapardı acaba değiştirsem mı siz hangisini kullanıyorsunuz
Bersahefem geceuyumayanne1 merhaba benim bebeğimde dört aylık sağlık ocagı bana da ferrum yazdı kullandıgımdan beri 5-6 günde bir kaka yapıyor ondan mı acaba şuana kdr onunla ilgili oldgu aklıma gelmedi
ayse98 geceuyumayanne1 merhaba benim oğlum da 4 ay 10 günlük bize ferifer diye kan damlası verdi sağlık ocağı ama aç karna 5 damla ver dedi bizde bi sorun yok günde 3 defa kakasını yapıyo oğlum
Gizoooo geceuyumayanne1 Demir ilaçları kabız yapabiliyor. Size tavsiyem ilk önce bebeklerinize kan tahlili yaptırın gerek varsa kullanın. Ben ilk 5 aylıkken yaptırdım doktor gerek yok dedi 7 ayda tekrar yaptırdım yeterli beslenmediği düşündüğün zamanlarda ver hafta 2 veya 3 gün verirsin dedi birde sağlık ocağının verdiğini çok önermiyor doktorlar
CeylininAnnesii geceuyumayanne1 bana da ferrum verdiler tövbe kullanamam ben onu benim bebeğim zaten kolik kaka yapamıyor gaz çıkaramıyor iki gün verdim ağzımdan burnumdan geldi hala da daha sancısını çekiyoruz
geceuyumayanne1 Bersahefem Canım benim bebeğim hergun kakasını yapıyordu bu ilacı kullandım yapmamaya başladı benim aklıma bu ilaç geldi
Bersahefem geceuyumayanne1 bir kaşık zeytinyağı ver cnm.benimkide beş gündür yapmadı biraz önce zeytin yağı verdim yaptı şimdi
Asilbebis geceuyumayanne1 bana sağlık ocağındaki hemşire verdi Vegaferon diye kilosuna göre damla veriliyormuş. Şuan 6 damla veriyorum günlük ama dediğiniz gibi bi etki yapmadı