Emzirmeye başladım 3 günü yara oldu göğüslerim kullanmadığım krem ,doğal tarifler kalmadı en son bebeğimi doktor kontrolüne götürdüğümde ağırdan emziremediğimi acı çektiğimi söyledim doktorda madecassol dene birde dedi denedim ve iki günde geçi verdi her emdikten sonra sürdüm emerken sildim şükürler olsun geçti ve ayrıca wee göğüs koruyucu takarak emzirdim