Gizemmm22 ben kullaniyorum ama 14 aylik falandi ilk verdigimde arkasinda bile 4-10 yas yaziyor zaten oyle saatlerce uyutan degil uykuya geciren bi damla yani uykuya dalma konusunda cok cektim ve duzeltemedik zaman icinde ben ara ara kullaniyorum dedigim gibi doktoea sorarak kullanmaya basladm bana da kullanabilirsin dedi 10 damla veriyorum normalde 40 danla sanirim 4 yas icin. Ama bu aylrda birazck daha disinizi sıkmanizi tavsiye ederim sonucta su dahil verilmiyor bebeklere bilemedim