Arkadaşlar kızım doğduğunda emzik emiyordu 3 aylık olana kadar emdi sonra dişimiz kaşınmaya başladı dişten dolayı sanırım 4 aylık olunca bıraktı dişide çıktı şimdi beni yalancı meme niyetine kullanıyor tekrar nasıl alıştırabilirim yalancıya önerisi olan varmı bu durumu yaşayan tekrar alıştırabilen ? (Minicik reçele falan batırdım tükürdü) :(