Aaeess Linamommmm aptt kandaki pıhtılaşma ile alakalıydı. Sezeryan olandan önce doktor istemişti benimki 20lerdeydi ama doktor sorun etmedi normal demişti. Sizinkide normal görünüyor.
Balkizlarim Linamommmm Çok az Yuksek cikmis tam sınırda ama ne olduğunu anlayamadım 🌺 en altta kırmızı çizgi olan yerden bahsediyorum ✅
Linamommmm Ogulcan Balkizlarim merve_mevaa Aaeess çok teşekkür ederim kızlar. Pıhtılaşma sorunum vardı normalde ilaç tedavisi görüyorum da 2 aydır işe yaramış demek 😊😇
merve_mevaa Değerin 25.1 - 36.5 aralığında olması gerekiyor sizin sonucunuz 36.6 çıkmış dr sorun etmiyor 1 değer fazlalığını veya azlığını normal sonucunuz