NinovaLemi Asel2 mideleri büyüyor o yüzden. Aynı zamanda gaz sıkışınca da hickiriyorlar. Benim bebeğim her emzirmeden sonra hickiriyor
Aycnnnn Asel2 bizimkide sürekli hickiriyor 20 günlük olduk halen ara ara hıckiriyor hatta uykusundan uyandırıyor bazen hıçkırık
Nohutannesi Asel2 mide doluluğundan hıçkırır bebekler.ya çok yemiştir yada gaz vardır. Gazı çıkarmakla yada emzirmekle durur çünkü yutkunmak hıçkırık durduruyor
Bebegimm1 Asel2 en az 15 dk hickirrdi midesi buyuyor cigerleri gelisiyor karnimdada cok hiçkirirdi dogdugundada baya hickirirdi doktor normal demisti emzirin geciyor yada emzik verin