Atabsra ben de sizin gibiydim ağlayasım geliyordu, uzuluyordum zamanla alıstı benım bebeğim kasık gorsun agzını kilitlerdi. Şimdi her seyden yiyor çok sükür, zamanla sabırla olur sizinde insallah🥰🙏 Ben bir de kaşık mama kullandım ondan sonra yemege basladı deneyin sizde isterseniz